TATRA Phoenix 8x6 Napište nám


Vyzkoušejte naše demo vozidla TATRA

- ve vašem reálném provozu
- na týden za symbolickou částku
- k dispozici různá provedení podvozků
Třída vozidla Nákladní vůz nad 7,5 t
Číslo nabídky P2017/101
Rok výroby 2017
Výkon 340 kW / 462 PS
VIN HK001301
Poznámka Kabina - exteriér Bez přídavných světlometů Day cab (krátká kabina) Boční bez zasklení / zadní bez zasklení Elektricky ovládaná zrcátka Elektrické zamykání dveří s dálkovým ovládáním, 2 klíče Bez stupačky na boku kabiny Vnější sluneční clona průsvitná kouřová Halogenové přední světlomety Bez ostřikovače předních světlometů Bez výstražného majáku Přední světlomety s regulací sklonu Bez externí kamery Bez světel v nárazníku Bez vzduchové houkačky na střeše kabiny Kurzívou jsou označeny nestandardní položky Barvy Panel světel + nárazník Briliant bílá Kryty zrcátek černé Kabina - interiér Bez automatické regulace teploty Měnič napětí 24/12 V, 10A, 120 W Digitální tachograf S klimatizací Elektrické zamykání dveří, dálkové ovládání Klíče vozidla 2x Úložný prostor na tunelu motoru Bez třetí sedačky Hliníkové zaslepení, pevné Comfort Air Základní Věnec volantu - bez potahu - černý Kabina - interiér - bez nezávislého topení Komunikace a management jízdy Tachograf VDO Bez přípravy pro mýto Základní rádio + reproduktory Antény: AM/FM + 2x GSM + GPS + CB Bez handsfree Kurzívou jsou označeny nestandardní položky Pneumatiky - Barum 385/65 R22,5 BU49 TL[4] + 315/80 R22,5 BS73 TL [9], smíšený provoz Poháněcí soustava PACCAR MX13 CF EURO 6; 340 kW (462 Hp) 1425 - 1750 ot/min 2300 Nm 1000 - 1425 ot/min vzduchové zapojení pro převodovku bez ZF AS-TRONIC 1.30TR1, 12H6+H dvouokruhové řízení , převodování 1,12 (6x6;8x6) ZF 16S2530 manuál, 16 stupňů (motor 340 kW, 375 kW) Brzdový systém - Motorová brzda MX Podvozek Řízení na podvozku -dvouokruhové bez skříně nářadí Boční zábrany - Kola menší než 14 palců Montáž zadního nárazníku dvoudílný (finisher max. 710) 8x8 plné blatníky druhá, třetí a čtvrtá náprava + konzoly pro boční zábranu vpravo 2 okruhový systém řízení 7 - pólová zásuvka přívěsu Palivová nádrž 300 l, ocel Palivová nádrž, ocel, výška 580 mm Koncovka výfuku vpravo, nahoru Kurzívou jsou označeny nestandardní položky Nástavby a přípravy pro nástavby Konektor pro sklápěč Bez konektoru pro ovládání otáček motoru Aplikační konektor, příprava pro ovladač sklápění korby v kabině Bez konektoru CAN Příprava pro montáž korby, kotvení válce 8x8 Bez plachty Bez PTO na motoru Oko oje 50 mm, F=200 kN Vzduchová soustava - rám s přívěsem Příčník přední s montáží radlice Pohon pomocných zařízení (PTO) MANUAL - NH/1C (ISO 7653)0,91/1,09 + ADAPTER KIT Bez zadního PTO motoru Bez konektoru pro ovládání otáček motoru Napájení - Alternátor 80 A Bezpečnost a zabezpečení Zvukové znamení při jízdě vzad Bez kamerového systému Bez zabezpečení motoru proti neoprávněnému startu Imobilizér 5 minut (SCM BV03-B1) Bez airbagu Podmínky provozu Bez filtru chladicí kapaliny Chladné klima, teploty nižší než -18° Celsia Hliníkový kryt pod motor (montáž s předním stabilizátorem) Maximální okolní teplota <38°C Bez konektoru ovládání otáček motoru na podvozku Cyklonová kobra za kabinou Kurzívou jsou označeny nestandardní položky Servis a údržba Bez varovného systému Hnací trakt dva roky / vozidlo jeden rok Standardní interval servisu TECHNICKÉ PARAMETRY NABÍZENÉHO PODVOZKU HMOTNOSTI Provozní hmotnost vozidla 12 790,00 kg Užitečné zatížení 28 210,00 kg Největší tech. příp. hmotnost vozidla 41 000,00 kg Největší tech. příp. hmotnost naložené jízdní soupravy 65 000,00 kg Největší tech. příp. hmot. na přední nápravy 2 x 9 000,00 kg Největší tech. příp. hmot. na zadní nápravy 2 x 11500 kg JIZDNÍ VLASTNOSTI Stoupavost při 41000 kg 100 % Stoupavost při 65000 kg 100 % Max. rychlost (Max. rychlost s omezovačem) 85,00 km/h Vnější stopový průměr zatáčení 20,0±1,0 m NÁSTAVBA: • Vs - mont S3 , 16m3, podlaha 8mm,boky 5 mm, čela 5mm, rezerva + klíny na předním čele korby, levá sajtna mechanická podelně dělená